Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Miejsce pracy: Gdańsk

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży 

Miejsce pracy: Gdańsk


Jedną z naszych głównych wartości w firmie jest ponadprzeciętna dbałość o Klienta dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:

  • minimum 2 letniego doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych, mile widziane w działach sprzedaży, logistyki, BOK,
  • biegłej i praktycznej znajomość obsługi pakietu ms office – zwłaszcza arkusza excel
    (np. analiza, tworzenie zestawień, wyszukiwanie danych),
  • znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • umiejętności myślenia analitycznego oraz prezentowania danych,
  • sumienności i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków;
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • gotowości do podejmowania nowych wyzwań,
  • samodzielności w realizacji zadań i bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.

Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

  • wsparcie w bieżącej obsłudze klientów wraz z przygotowaniem i weryfikacją dokumentów wymaganych do realizacji procesu sprzedaży,
  • sprawne tworzenie raportów i zestawień (cykliczne i ad hoc);
  • bieżąca obsługa procesów sprzedaży w systemie ERP Microsoft NAV
  • kontakt z klientem w sprawie szczegółów zamówienia,
  • zarządzanie przepływem informacji związanym z zamówieniami
  • wsparcie organizacji zamówień pod kątem transportu i logistyki,
  • obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.
  • wsparcie przy sporządzaniu ofert handlowych
  • obsługa posprzedażowa klientów,
  • praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi (faktury, dokumenty wz, wprowadzanie dostaw, itp.)
  • współpraca z zespołami handlowymi w całej polsce;
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • pomoc i wsparcie działu w bieżących zadaniach i działaniach.

Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:

  • pakietu narzędzi służbowych,
  • wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
  • samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pełny (1/1) wymiar czasu pracy,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole.

Formularz rekrutacyjny - spec. ds. wsparcia sprzedaży

Vergewissern Sie sich, dass Sie kein Roboter sind, und klicken Sie auf die Schaltfläche unten.

Bitte füllen Sie alle Felder korrekt aus.