Specjalista ds. wsparcia e-commerce

Miejsce pracy: Gdańsk

SPECJALISTA DS. WSPARCIA E-COMMERCE

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Pracuj i rozwijaj się z Baukrane ! 

 

Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, procesach sprzedaży, cenisz sobie odpowiedzialne zadania,  oraz zrób chcesz  się wykazać zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem do klientów oraz swoim doświadczeniem w sprzedaży. Zrób kolejny krok w swojej karierze!

 

Jedną z naszych głównych wartości w firmie jest ponadprzeciętna dbałość o Klienta dlatego też,  od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:

 

  • doświadczenia w w telefonicznej obsłudze Klienta, mile widziane w działach sprzedaży, logistyki, BOK,
  • praktycznej znajomość obsługi pakietu MS office – zwłaszcza arkusza excel
    (np. analiza, tworzenie zestawień, wyszukiwanie danych),
  • znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2 w mowie i piśmie), 
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • dokładności i rzetelności w pracy z dokumentami,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • gotowości do podejmowania nowych wyzwań,
  • samodzielności w realizacji zadań i bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • komunikatywności,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.

 

Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

 

  • wsparcie w bieżącej obsłudze klientów wraz z przygotowaniem dokumentów wymaganych do realizacji procesu sprzedaży, 
  • obsługa klientów z zapytań internetowych oraz telefonicznych, w tym także także cold calling,
  • bezpośredni kontakt z Klientem poprzez Live chat,
  • bieżąca obsługa procesów sprzedaży w systemie ERP Microsoft NAV,
  • tworzenie i systematyczne aktualizowanie bazy danych CRM,
  • aktualizacja i modyfikowanie oferty produktowej w sklepie internetowym i na portalach sprzedażowych, 
  • zarządzanie przepływem informacji związanym z zamówieniami,
  • wsparcie przy sporządzaniu ofert handlowych,
  • współpraca z zespołami handlowymi w całej Polsce,
  • współpraca z działem zakupów w zakresie szerokości i dostępności asortymentu.

 

Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać: 

 

  • wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
  • samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie PZU).

 

Aplikacje prosimy kierować na adres e-mail: kadry@baukrane.pl