Specjalista Biura Obsługi Klienta

Miejsce Pracy: Długołęka (Wrocław)

Specjalista Biura Obsługi Klienta

Miejsce Pracy: Długołęka (Wrocław)

 

 

Jeśli jesteś ambitną, lubisz wyzwania oraz chcesz rozwinąć swoje umiejętności i kwalifikacje w obszarze wsparcia handlu zrób kolejny krok w swojej karierze!

 

Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

 

  • sporządzanie analiz i raportów dotyczących współpracy z klientami
  • aktywne wsparcie Działu Handlowego w procesie sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów
  • nadzór nad formalnymi i prawnymi zagadnieniami dotyczącymi umów m.in.:
    • kompletacja i nadzór nad dokumentami niezbędnymi do sporządzenia umowy,
    • przygotowywanie umów we współpracy z Biurem Wsparcia Handlu
    • koordynowanie wniosków dotyczących klientów, budów oraz umów i aneksów
  • współpraca z Pionem Ryzyka i Płynności Finansowej w zakresie miękkiej windykacji należności oraz obsługi zadań związanych z należnościami, m.in.:
    • monitoring płatności oraz kontrola należności
    • nadzór nad przestrzeganiem instrukcji i procedur wewnętrznych dotyczących windykacji oraz rozliczania należności
  • obsługa administracyjna oddziału w zakresie:
    • zaopatrzenia w artykuły i materiały administracyjne (w tym: artykuły spożywcze, tonery, środki czystości, materiały eksploatacyjne, itp.),
    • podstawowa obsługa biura: nadzór nad czystością, obsługa połączeń przychodzących, poczty, przesyłek kurierskich,
    • Organizacja podróży – rezerwacja hoteli, lotów,
    • Przepływ korespondencji między Spółkami powiązanymi kapitałowo,
    • prowadzenie kasy firmowej,
    • przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy
  • współpraca z innym działami w firmie

 

Cenimy wysoką jakość pracy oraz orientację na realizację celu. Chcemy umacniać naszą pozycję rynkową w branży budowlanej oraz przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy. Dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:

 

  • min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia wyższego, mile widziane preferowane kierunki związane z administracją, zarządzaniem, ekonomią,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność w działaniu,
  • umiejętności pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • elastyczności i otwartości na zmiany,
  • zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.

 

Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:

 

  • samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).

 

 

CO ZROBIĆ, BY DO NAS DOŁĄCZYĆ?

 

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, APLIKUJ i prześlij nam swoje aktualne CV na adres: kadry@baukrane.pl